Skip to content
اولین تالار بعد از بهشت زهرا

تالار شمشیری اولین تالار بعد از بهشت زهرا

از دست دادن یکی از اعضای خانواده یا بستگان و دوستان  یک اتفاق ناگوار می باشد که ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید. در کنار غم از دست دادن یک عزیز، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان عزا، چگونگی برگزاری مراسم ترحیم است.

برای برنامه ریزی و برگزاری مراسم ختم و خدمات ترحیم انتخاب تالار پذیرایی مناسب،به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل به حساب می آید.

در خصوص انتخاب محل مناسب،ویژگی‌های متعددی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

ویژگی های تالار پذیرایی ترحیم

ویژگی های تالار پذیرایی که برای برگزاری مراسم یادبود و پذیرایی از میهمانان به منظور هر چه باشکوه تر شدن آن ضروری می باشد، شامل کیفیت غذا و پذیرایی، آراستگی و زیبایی سالن پذیرایی، ظرفیت و تعداد سالن‌ها، قیمت مناسب خدمات، دسترسی آسان برای مهمانان، فضای پارکینگ کافی، همچنین سایر امکانات و تجهیزات مانند نورپردازی، سیستم صوتی، معماری و دکوراسیون، آسانسور برای سالمندان و همچنین نیروی پذیرایی آموزش‌دیده می باشد.

با کمک این ویژگی ها و امکانات میتوان فضای مناسبی برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم و ترحیم فراهم آورد.

همان طور که می دانید جهت یادبود متوفی از عزیزانی که در غم شما شریک بودند می بایست به طور مجلل پذیرایی شود که برای این کار بهتر است در مرحله اول مکان تالار پذیرایی را در اولویت قرار دهید.

این موضوع بدین معنا است که بهتر است تالارهای نزدیک بهشت زهرا را به منظور سهولت در رفت و آمد برای پذیرایی از مهمانان عزیزتان انتخاب کنید.

همچنین کیفیت غذا و پذیرایی و محیط تالار  از ویژگی های دیگر در انتخاب تالار به شمار می آید.

تالار شمشیری

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب تالار مد نظر قرار دهید محل قرارگیری تالار پذیرایی و ظرفیت پارکینگ آن است. بهتر است سالن پذیرایی از لحاظ دسترسی آسان باشد و در نزدیکی آرامگاه قرار داشته باشد تا با مشکلات حمل و نقل و ترافیک روبرو نشوند.همچنین بهتر است تالار پذیرایی دارای پارکینگ با ظرفیت مناسب باشد تا امکانات رفاهی بهتری برای میهمانان در نظر گرفته شود.

تالار شمشیری اولین تالار بعد از بهشت زهرا در تهران افتخار میزبانی و برگزاری مجالس باشکوه ترحیم را با بهترین لوکیشن و موقعیت مکانی دارد.

تالار شمشیری با ارائه بهترین خدمات در زمینه پذیرایی در مراسم های ترحیم و با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه همچنین با داشتن سالنی مجلل و لوکس  و طراحی و معماری زیبا با فضایی مناسب در حال فعالیت می باشد.

از دیگر ویژگی های این تالار میتوان به موقعیت مکانی آن توجه کرد.همان طور که ذکر شد تالار شمشیری اولین تالار بعد از بهشت زهرا می باشد و در نزدیک ترین لوکیشین نسبت به بهشت زهرا قرار دارد.

همین امر موجب سهولت دسترسی مهمانان می شود که از ارکان مهم در انتخاب تالار پذیرایی مراسم ترحیم می باشد.

تالار شمشیری اولین تالار بعد از بهشت زهرا
تالار شمشیری اولین تالار بعد از بهشت زهرا

نحوه پذیرایی از مهمانان از موارد مهم دیگری است که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.پذیرایی از مهمانان باید به صورت دقیق و منظم و توسط پرسنل حرفه ای انجام گیرد. سرویس دهی مناسب برای تمام حضار اهمیت بسیار زیادی دارد و باید توسط افراد ماهر انجام گیرد.

تالار شمشیری با به کار گرفتن نیروهای کارآزموده و مجرب در زمینه پذیرایی و طبخ غذا به بهترین نحو و با شایستگی میزبان مدعوین می باشد.

کیفیت و تنوع غذا نیز در انتخاب تالار پذیرایی مراسم ترحیم و یادبود از اهمیت بالایی برخوردار است و غذاها باید از بهترین و با کیفیت ترین مواد تهیه شده باشد.

تالار شمشیری با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت مواد غذایی پذیرایی با شکوهی از میهمانان به عمل می آورد و می توانید با آسودگی خاطر مراسم های خود را به بهترین نحو برگزار نمایید.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب تالار مراسم ترحیم می بایست در نظر داشته باشید ظرفیت سالن می باشد. ظرفیت تالار پذیرایی باید با تعداد مهمانان تناسب داشته باشد.

ظرفیت سالن این مجموعه ۴۰۰ نفر می باشد و همچنین به همین میزان فضای کافی پارکینگ برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

به علاوه تالار شمشیری با افزایش ظرفیت در پاییز سال جاری پذیرای ۲۵۰۰ نفر خواهد بود و پارکینگ نیز مشمول افزایش ظرفیت می باشد.

تعداد سالن های تالار شمشیری در طی سه ماه آینده به ۵ سالن ارتقا خواهد یافت و در نظر داشته باشید که به غیر از مراسم های ترحیم، پذیرای مراسم های شما برای مناسبت های عروسی، میهمانی ها و غیره می باشد که با توجه به ظرفیت بالای این مجموعه و امکانات بی نظیر و همچنین کیفیت فوق العاده غذا  و پذیرایی پرسنل حرفه ای و با تجربه، یکی از بهترین گزینه ها در منطقه می باشد.