Skip to content

تالار بهشت زهرا

تالار بهشت زهرا

در زمان از دست دادن و فوت هر یک از اعضای خانواده و بستگان، برگزاری مراسم ترحیم یکی از مراسم های متداول می باشد که می بایست به بهترین نحو انجام شود. به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ترحیم، باید چندین نکته را در نظر داشته باشیم.

پس از مراسم تدفین می بایست فضایی برای پذیرایی میهمانان در نظر گرفته شود، بنابراین انتخاب تالار پذیرایی مناسب ( تالار بهشت زهرا ) یکی از اصلی ترین موارد مراسم ترحیم می باشد.

تالار پذیرایی که در نزدیک ترین فاصله مکانی با بهشت زهرا قرار داشته باشد گزینه مناسبی برای مراسم های شما می باشد زیرا سهولت و دسترسی آسان به تالار پذیرایی در روز خاکسپاری، بسیار حائز اهمیت است و موجبات راحتی و آرامش میهمانان را فراهم می سازد.

تالار بهشت زهرا

تالار شمشیری که در نزدیک ترین موقعیت مکانی نسبت به بهشت زهرا قرار گرفته است، با ارائه بهترین خدمات و منوی متنوع غذایی با کیفیت و همچنین به واسطه دارا بودن سالن های پذیرایی لوکس و بی نظیر، از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم های ترحیم می باشد.

این تالار با سالن هایی به ظرفیت ۴۰۰ نفر و همچنین فضای پارکینگ کافی پذیرای میهمانان شما می باشد. به علاوه تالار شمشیری با افزایش ظرفیت در سال جاری پذیرای ۲۵۰۰ نفر خواهد بود و پارکینگ نیز مشمول افزایش ظرفیت می باشد.

تعداد سالن های تالار شمشیری به ۵ سالن ارتقا خواهد یافت و در نظر داشته باشید که به غیر از مراسم های ترحیم، پذیرای مراسم های شما برای مناسبت های عروسی، میهمانی ها و غیره می باشد که با توجه به ظرفیت بالای این مجموعه و امکانات بی نظیر و همچنین کیفیت فوق العاده غذا، یکی از بهترین گزینه ها در منطقه می باشد.مدیریت تالار شمشیری با به کارگیری پرسنل مجرب و کار آزموده ،شایسته ترین پذیرایی را از میهمانان به عمل خواهد آورد.

انتخاب تالار ترحیم مناسب یک مرحله اصلی و ضروری در برگزاری مراسم ترحیم عزیزان است که می بایست در انتخاب آن تمامی موارد را در نظر گرفت و نیاز به بررسی و ارزیابی کافی دارد. زیرا در مراسم ترحیم، پذیرایی مناسب و مطلوب از اساسی ترین مراحل می باشد. در ادامه به چند مورد کلیدی برای انتخاب تالار ترحیم خوب می پردازیم.

<yoastmark class=

ویژگی های تالار پذیرایی

انتخاب تالار پذیرایی مناسب یکی از مهم ترین مراحل برای برگزاری مراسم ختم و خدمات ترحیم است. ویژگی های مختلفی را برای انتخاب محل مناسب رستوران و تالارها باید در نظر داشته باشیم.

از جمله کیفیت غذا و پذیرایی، محیط سالن های تالار و امکانات آن و آراسته بودن سالن پذیرایی، ظرفیت سالن های پذیرایی و تعداد سالن های آن، قیمت مناسب و معقول خدمات، دسترسی مناسب و آسان برای میهمانان، داشتن محل مناسب و کافی برای پارک ماشین، سایر امکانات همچون نورپردازی، سیستم صوتی، میز و صندلی و معماری و دکوراسیون به روز و نوین، داشتن آسانسور برای رفاه حال سالمندان، نیروی پذیرایی و پرسنل کافی و آموزش دیده و همچنین مدیریت قوی و کار آزموده… اشاره کرد.

موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان

انتخاب تالاری که در موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان واقع شده باشد بسیار مهم است. میهمانان باید به راحتی به تالار دسترسی داشته باشند. در نتیجه تالار هایی که در نزدیک ترین لوکیشین به بهشت زهرا واقع می باشند یکی از بهترین گزینه ها هستند.

همان طور که اشاره شد تالار شمشیری در نزدیک ترین منطقه بعد از بهشت زهرا قرار گرفته و برای سهولت در رفت و آمد میهمانان از موقعیت مناسبی برخوردار است.

اولین تالار بعد از بهشت زهرا

ظرفیت سالن

در انتخاب تالار باید به تعداد مهمانان توجه داشته باشید و سالنی را انتخاب کنید فضای کافی برای میزبانی از میهمانان شما داشته باشد و انتظارات شما را برآورده کند.

ظرفیت سالن های تالار شمشیری بالغ بر ۴۰۰ نفر می باشد و دارای فضای کافی برای پذیرایی مناسب از عزیزان شما می باشد.

تجربه کاری تیم مدیریت تالار

تیم مدیریتی تالار باید تجربه کافی در برگزاری مراسم‌های ترحیم داشته باشد و بتواند به خانواده معزز در انجام این مراسم کمک کند.

مدیریت تالار شمشیری به واسطه تجربه بالا در طی سال ها، می توانند به بهترین شکل مدیریت، اجرا و نظارت و همچنین سازمان دهی و هماهنگی مراسم های شما را بر عهده بگیرند.

خدمات پذیرایی

مطمئن شوید که تالار خدمات پذیرایی مناسبی ارائه می‌دهد. از جمله تنوع و کیفیت غذاها و خدمات پرسنلی. همان طور که اشاره شد تالار شمشیری با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، با کیفیت ترین و متنوع ترین منوی غذایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با توجه به بودجه و میزان هزینه های در نظر گرفته شده، مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین تالار شمشیری بهشت زهرا دارای با تجربه ترین،حرفه ای ترین و کامل ترین تیم پذیرایی می باشد که می توانید با آرامش خاطر پذیرایی از میهمانانتان را بر عهده این تیم مجرب قرار دهید.

محیط و دکوراسیون

محیط تالار و دکوراسیون سالن، باید مطابق با نیازهای مراسم ترحیم شما باشد. برای مراسم ترحیم نیاز به ایجاد فضای آرامش‌بخش می باشد. دکوراسیون و معماری بی نظیر تالار شمشیری یکی دیگر از ویژگی های این تالار می باشد که شما را در انتخاب آن مطمئن تر می کند.

تعهد به کیفیت

تالارهای پذیرایی برای ارتقاء سطح خدمات خود می بایست به تعهد به کیفیت بالا، پایبند باشند که شامل خدمات مراسم، غذاها، نظافت، و تجهیزات است.

قیمت مناسب

هزینه برگزاری مراسم ترحیم یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب تالار می باشد. هزینه ها می بایست معقول و مناسب باشد و با بودجه شما سازگار باشد.

تالار شمشیری به واسطه تنوع بالا در منوی غذایی و پذیرایی، شرایط را برای همه افراد مهیا کرده است تا بتوانید با هر بودجه ای که در نظر دارید بهترین و مناسب ترین پذیرایی را در خور میهمانان گرامی تان به عمل آورید.

با توجه به موارد فوق انتخاب تالار ترحیم مناسب، نیاز به تحقیق و بررسی دقیق دارد و می توانید با در نظر گرفتن این نکات، تالاری را انتخاب کنید که به بهترین شکل در برگزاری مراسم های گرامیداشت عزیزان از دست رفته، به شما کمک کند.

همان طور که اشاره شد تالار شمشیری به واسطه ویژگی های برجسته ای که دارد به عنوان یکی از مطلوب ترین و برترین گزینه ها برای برگزاری انواع مراسم های ترحیم، عروسی، میهمانی ها و غیره می باشد.

تالار پذیرایی شمشیری این امکان را به شما می دهد که با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی و با اطمینان کامل، مراسم و میهمانی هایی در خور و شایسته عزیزانتان برگزار کنید.